NATASHA ZAINAL, 17, KAJANG :)







#click to enlarge

Aku rindu ni semua, bila aku baca update blog kau yang dulu dulu memang sedih. sbb keadaan kita dah tak sama mcm dulu dah. dah berubah. Aku tgk kau skrg ni, aku ni mcm dh tak penting oh. Pagi pagi mana nak text aku, aku je text kau. terasa macam tak dihargai. hmm, balik sekolah pun kengkadang tak text kan? malam lgy lah, kalau kau kerja, mmg tak text. Tapi tiap masa aku pegang phone sbb aku nak sgt kau text aku :( but takdaaa. itu kenyataan nya k. bila dating skrg pun kau mcm nak tak nak je dating. weh, knp? bg tahu alasan nyaaaa. aku taip benda ni smbl dgr lagu my all. sedih, kau ingat tak time kita makan kat pizza hut pavilion. ada lgu ni kan? kau nyanyi lagu ni kan? time tu hati aku mmg leleh lah ;( tapi apa boleh buat aku tahan je. kay lah chalo dulu. kbyee