NATASHA ZAINAL, 17, KAJANG :)

1 MAC - 4 MAC 2011

Selama 4 hari berada di Stadium Bangi sebab ada kejohan olahraga. Aku ambik 3 acara padang, memang teacher bagi harapan kat aku supaya menang but I'm sorry teacher aku berjaya mendapat tempat ke4 dalam acara lentor peluru. Merejam lembing aku tak boleh buat sebab pada masa yang sama dgn Lontar peluru. Nama aku dibatalkan! SUCK! Sedeh gila kot. Tuhan je tahu. Masa kat UKM aku lepak dgn gang gang Jasmin mereka kawan aku dari darjah 1 lagy oh! Sumpah best lepak dgn diaorang HAPPY! Tapi pada masa yang sama aku rindu MK aku! Weyhh, aku miss kau. Kau banyak bagi harapan kat aku. Support aku. Pada hari ketiga acara lempar cakera, Ya Allah hasil kerja keras aku. Aku menang EMAS. Teacher I'm Winn! Teacher tersenyum. Aku pun rasa nak menages sebab aku boleh kalah kan Senior yang hebad! AHAHHA, jyeahh. Akhir nya aku berjayaaaaaaaaaaaaa! AMINN. last day kat sana memang best. Lepak dgn orang gila. HAHAA, tamat lah sudah kejohanan olahraga buat kali ke tettttttt *tak tahu. AHAHAH, i'll miss that time again! Tuntasnya, MAJU LAH SUKAN UNTUK NEGARA :]