NATASHA ZAINAL, 17, KAJANG :)

MAAF KAN SAYA?

Ya Allah, apa aku dah buat kat kau ni? Sakit kan haty kau lagy lah kerja aku ni. Soory Biy if aku tak dapat jadi yang terbaik buat kau weyhhh! Aku sedar manusia semua ada buat salah dan silap. Tipulah tkda buat salah kan? Malam semalam memang aku polak gila oh! Aku TAKSUKA kau walling dengan perempuan lain. Aku jealous. Tipu lah kalau aku tak jealous kan? Orang buta pun tahu jealous. Kayyy, semalam aku ambik keputusan tak text dengan dia. Woaaaaaah, kau tahu betapa risau nya aku kat kau. Aku nak sangat tahu kau tengah buat appa, tapi aku tak kuat nak text kau. Keraas kepalanya aku ni kannn?! Pagi kau kejut kan aku tapi aku still buat kepala aku kan? Reply text kau macam nak taknak. Aku try tanya Mya apa yang aku patut buat? Mya 
pun bagitahu aku. Aku ikut cara Myaaa. Btw, Thanks alot myaaa. 
Aku pun text dia dengan berbekal kan ayat jiwang seperti dibawah:
Sayangg,
I just want to confess everything today on this time on this second.
I know that you've been to kind with me. And yes, I admit there are few weakness in me where you can find. I'm SORRRY, I'm not perfect but i'll try to be better for you. 
I know we're in difficult time right now. And sorry are'nt enough. Truthfully, I still loves you. Don't worry. It just  I'm the 'ego' lady who refuses to let down. Sorry baby. I appreciate everything that you've did to me. Every single thing. The smile, the laugh or even the tear drops. Thanks baby boy.
ILOVEYOU :)
Aku send text ni kat MK. Lama jugak lah dia ambik masa nak reply. Aku ingat dia dah taknak reply. Lastlyyy, dia replyy.
Terharu sayaa nyahh~ Aku pun sayang kau teramat :)