NATASHA ZAINAL, 17, KAJANG :)

What should I do?

Hmmm, asal kau ni Tashaaaa? Kau kenapa berubah macam ni? Uhhhh, Aku sendiri tak tahu kenapa dengan aku. Apa yang aku nak sebenarnya un aku tak paham --' Ya Allah, sedeh aku. Aku cuba jugak jadi yang terbaik untuk kau biy. Tapi nampak nyaa aku tak berjaya ubah diri aku sendiri! Tady ntah kenapa aku hantar dekat kau text berpage page oh. Aku sendiri tak paham. Then lama sangat kau nak balas. Kau call aku, aku ignore call kau. Aku tak sanggup nak dengar suara kau biy. Haty aku lemah, aku rasa nak nages. Tapi apa yang aku mampu nages dalam haty je lah :( Kau suruh aku berubah fine aku try the best untuk berubah biyy. Apa yang aku patut buat pun aku dah tak tahu. Aku dah fed up kengkadang biy. Tapi satu je kalau kau baca post aku kali ni, aku nak mintak maaf sebab tak dapat jadi yang terbaik untuk kau :/ Aku tetap sayang kau walau apa pun berlaku :)

ILOVEYOUKATIKKECIK