NATASHA ZAINAL, 17, KAJANG :)

The best

Haaaaaaaaaaaaaa nak dijadikan cerita, masa dekat Kem kan kan. *tak ingat tarik kejadian. Masa tu semua kena bagi RM1 sebab nak beli kek untuk cikgu. Time tuh pulak lagy berapa hari je birhday aku. Lepas makan malam, kena berkumpul kat Dewan ada taklimat. Dengar taklimat semua then cikgu tutup lampu. Berapa minit kemudian, cikgu suruh nyanyi lagu birthday untuk cikgu yang birthday time tuh. Ada duaorang cikgu, *tak ingat nama cikgu. Dah siap nyanyi, masuk 4orang atlet bawak masuk kek. Sebab apa 4oarang? Sebab ada 4 kek. Woahhhhhhhhhhhh~ Cikgu tuh dah potong kek & beri ucapan. Ada sorang cikgu tuh tanya ' ada sesiapa birthday dia minggu ni?' semua jawab 'NATASHA ZAINAL*Okay nama aku' Cikgu pun suruh aku datang depan potong kek sambil semua atlet nyanyi kan lagu HAPPY BIRTHDAY untuk aku. Kek Upin Ipin. Time potong kek, aku hanya boleh tahan kesedehan aku sebab aku berharap yang pada masa tuh membe aku semua ada. Tapi kenyataan nya TIDAK. Habis je semua taklimat cikgu suruh pergi DM untuk makan kek. Tapi aku terus masuk dorm, terus call Mya. Mya je tahu apa yang berlaku pada masa tuh. Aku menages! Aku rindu kan korang kawan. Lama dah aku tinggalkan korang, dah 2minggu. Jumpa sekejap pun tak :( Sedeh haty aku. Tepat 11.45 cikgu suruh masuk dorm, okay semua dah landing nak tidur tetiba datang sorang senior atlet ni calit baki krim yang tinggalkan kat semua Atlet termasuk aku. Woaahhhhhhhhhh. Habis muka saya. Cuci muka then masuk tidur XD