NATASHA ZAINAL, 17, KAJANG :)

EYRA SALLY , DAYA RAZALY & EBAL FITRI


EBAL BERSAMA KEKASIH HATI NYA EYRA SALLY


DAYA RAZALY SI MANIS :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Salam satu Malaysia :)

Pada hari Isnin yang lalu saya telah bertemu dengan mereka bertiga. Ohh, bukan bertiga tetapi ada lagy beberapa orang tapi yang saya kenal tiga orang ni jah. Saya bertemu dengan mereka di McD Ampang. Buah hati saya yang bawak saya ke sanaaa. Tapi saya yang nak. Hikhokkk :D Mereka sangat peramah, maaf sekali saya agak sombong :/ Al maklum la baru ketemu gitu sih. HAHAH. Biasa laaa, ada darah Indonesia dalam tubuh saya ni. Maaf kan saya seklai lagi kerana tidak begitu menegur anda bertiga. Al information laaa, Pemalu --' Terima kasih kerana menegur saya okay kawan kawan. Anda bertiga AWESOMEEEEEEE :) Thats all for my stupid speech today :) Btw, NICE TO MEET YOU ALL :)
KBYEEE
LOVEYAAAA