NATASHA ZAINAL, 17, KAJANG :)

Injured

What the hell? otot aku koyak? biar betul doktor. Haaaa, itu lah yang doktor india tu kata kat aku semalam. Pastu pagi tady aku pergi xray takut ada pape lah. Alhamdulillah takda pape :) Kaki aku pun okayy just bengkak. Hmmm, FUCK do kat coach hoki Hulu langat. Tak rety nak jaga pemain. Dia lebih kan bebudak dia je. Nak pakai short pun tak boleh? Baik kau bawak je semua bebudak SMAPK kauuu tuh lahh! Tak bertanggungjawab betul. Aku dah jalan macam orang cacat dia buat lek je. suruh hantar pergi hospital boleh bantai salah kan aku pulak. BODOH BODOH! bebudak SMAPK pipi kena stick dia terus hantar hospital. kaki aku yang teruk nii? Dia buat tak tahu! Baik takpayah jadi coach laaaaa. Jadi penjaga SMAPK! huh! Dah berat sebelah! Bebudak yang boleh main, mana dia pilih. Dia pilih semua budak SMAPK! Deka 10 orang jugak lahhh. Dia nak 18, lagy 8 orang baru ah dia pilih bebudak lain. Confirm lah ramai yang terbuang. Apa ke bijak nyaaa lahh coach Hulu langat ni! HAHAHA, malas aku nak taip pasal hoki ni lagy, kbye