NATASHA ZAINAL, 17, KAJANG :)

Mengapakah semua ini terjadi?


I


LOVE



YOU

ZULFITRI JAAFAR ,
aku merasakan perubahan kau hari demi hari. Semakin hari aku rasa rasa sayang kau terhadap aku mula pudar. Adakah itu semua benar? Tapi mengapakah? Adakah aku tidak cukup sempurna atau pun seseorang telah muncul dalam hidup kauu? Yang telah menyinari hidup kauu selain aku? Adakah kau tahu hati ini selalu ingin kau seorang sahaja? Dulu, aku selalu buat perangai kan? Tetapi sekarang aku cuba untuk berubah, aku CUBA SEDAYA UPAYA aku. Tetapi aku takut GAGAL untuk menjadi yang terbaik untuk kau. Hati kecil ini selalu menagis sendirian kerana seorang lelaki yang telah dimiliki nya sejak 01012011. Tarikh itu sangat bermaknaaa bagi kita kan? Selama 4bulan 3minggu 5hari kita bersama. Pelbagai dugaan yang kita tempuhi bersama. Macam macam telah kau buat untuk meneruskan hubungan ini. Hubungan Antara kau dan aku biy. Kau lah yang selalu membangunkan aku, mesej memanggil nama ku dengan panggilan BABY, dan kau juga lah yang selalu mengucapkan Selamat malam kepada ku TETAPI itu dulu. Sekarang, itu semua sudah semakin pudar. Adakah itu petanda kau akan meninggalkan aku? Ya Allah, kau kuatkan lah hati aku nii :( Aku tahu, kadang kadang aku selalu buat salah tapi aku sedaya upaya untuk meminta maaf kepada kau dan berjanji tidak akan mengulangi nyaaa. Dulu, kau selalu berjanji tidak akanm pergi. Aku takut itu semua akan menjadi sebuah janji yang hanya di tulis di mesej bukan di hati kau. Manusia cepad berubah hati. Sama jugak dengan kita yang dilahirkan sebagai Insan yang lemah di dunia yang Fanaaa ini. Hanya satu harapan aku biy, aku ingin kan kau dan aku seperti dulu. seperti kita mula mula jatuh cinta. Kau sahaja lah yang selalu menyinari hari hari aku dengan senyum tawa kau :)
ZULFITRI JAAFAR, I HARAP YOU DAPAT BACA UPDATE I KALI NI SEBAB NI SEMUA KELUAR DARI HATI SEORANG INSAN YANG LEMAH BERNAMA NURUL NATASHA.

Kbyee :)