NATASHA ZAINAL, 17, KAJANG :)

BERUBAH JUA :(

Hari demi hari, Minggu demi minggu and akhirnya bulan demi bulan. Selama 5bulan lebih kita bersama. Ternampak perubahan antara kita kan. Perubahan yang mungkin akan membawa kepada perpisahan :( Tapi bukan itu yang kupinta. Hanya perubahan yang membawa kebahagian yang aku nak biy. Mungkin aku tak paham kau tapi aku cuba untuk memahami kau. Aku tahu kau penat dengan training kawad semua kan kan but aku try untuk buat kau tak penat. Kengkadang aku nak luah kan semua dlm hati aku ni. Tapi aku tak kuat macam orang lain. Hmm, apakah ini petanda akan berakhirnyaaaa kisah hidup kita? Sometimes aku rasa kau ada org lain, biy honestly if kau ada org lain just straight to the point with me kayy. Ak tak kisah janji kau bahagiaaaaa :) Kebahagian kau penting bg aku. Sebab aku nak kau senyum, and gelak macam dulu bkan nyaaa moody macam sekarang :( Hati aku tak tenteram bila kau asyik marah aku :/ Weyhh, tolong lah. Aku nk kita macam dulu :) Pleaseeeee, Aku nk bersemuka dgn kau and luah kan semua nya yg ada dlm hati aku. Aku tak nk pendam, aku sedih kot. Aku mintak maaf kalau aku ada buat salah kayy :)