NATASHA ZAINAL, 17, KAJANG :)

KENAPA KAH ?

Dua hari aku tunggu text dari kauu. Kau tahu tak macam mana perasaan aku? Setiap malam aku tidur sambil pegang phone sebab aku aku takut kau text and aku tak sempat reply, nanty mesty kau kata aku ni BUSY kan? Takkk, aku sentiasa menunggu text dari kau. Pastu kau dah balik dari kem, kau pun takda text aku kannn.Haishhh, tuhan je tahu mcm mana sedih nyaaaa aku. Aku tak tidur sampai pukul 2pagi sebab aku nak kau text aku. Tanpa segan silu aku text mak kauu. Hari jumaat kita gaduh kan, sebab aku tuduh kau ada GF baru. Kau pun admit yang kau ada GF baru :( Betapa hancurnyaa hati aku. Tapi aku tahu kau main main je kann. Then kita text, text text. Kau keluar kan kata kata kesat aku ohh. Terkejut aku. Kau guna KAU AKU. aku guna I YOUU je. sebab kau pernah bg tahu yg kau tak suka aku guna AKU KAU kankan? Kayy. aku hormat kauuu. Lastlyy, kau keluar kan kata kesat kat aku. BABI, BANGSAT,CILAKA,PANTAT. Semuaa keluar! Kayyy, aku diamm. Aku tak melawan, sebab kau tu penat so bila aku buat kau marah lagi kau bengang kan? Aku terima segala nyaaa. Kau tanyaa Siti dgn Amaa. Diaorg je tahu situasi aku masa tuhh :( Aku tak mengalah, kau kata biarkan kau sendirian kan. aku biarkan tapi before aku tidur, aku text kau kata GOOD NIGHT. Pagi pagi aku text kau GOOD MORNING. thk aku sikit pun tk pernah lupa kau kannn biyyy. Thats means aku sayang kau. Aku tahu kalau aku baik, kau akan baik. Aku dh mula paham perangai kau satu persatu. Kau tukar DP FB kau. aku sedih, sebab kau pernah jajni dgn aku nak guna DP samaa. Aku tak tukar DP aku sbb aku nk tunaikan janji janji aku :) Biyy, apa pen kau buat terhadap aku, aku tahu yang kau sayang aku kannn? Aku tahu perasaan kau. Aku pun pernah alami situasi mcm kau. Aku mintak maaf atas segala nyaaa. Aku tak kan padam memori kita bersama :( Aku sentiasa mengingatinyaaaa. Kerana itulahhhh kebahagiaaaaan kann?


ILOVEYOUUU :)