NATASHA ZAINAL, 17, KAJANG :)

2 Hari lg

Kalau kita masih bersama lg tentu kita berjaya menempuh 8bulan bersama tapi sayang kita hanya mampu bertahan pada 7bulan lebih sahaja. Hari demi hari, jam demi jam, minit demi minit, dan saat demi saat aku masih menunggu kau untuk kembali dan bersama kita menyemai kasih kembali. Sayang sekali harapan yg aku tanam itu tiada erti. Walau pun aku menunggu kau untuk menyempurnakan hari hari aku tetap kau tak kan jd milik ku :( Hati ini ingin kan kau kembali. Masih segar di ingatan aku semua memori dan kenangan manis kita bersama. Masih aku simpan semua janji kau biy :( Setiap kali aku membaca nya. Perlahan lahan airmata ku berlinangan. Bila aku membaca isi kandungan blog kau lg lah hati aku tak dpt tahan kenyataan yg kau bukan lg milik ku :( Zul, jika hari ini kita masih bersama tentu kau selalu menggembirakan aku dgn senyum manis mu, gelak tawamu, gurauan manja dan hati kau selalu yg selalu mengingin kan ku. Perlahan lahan aku cuba padam kan semua kenangan kita tapi aku gagal. Aku tak mampu kerana aku tak kuat atas semua ni. Ya Allah, sungguh berat dugaan yg kau berikan :( Tapi aku cuba menempuhnya dgn gigih. Akhir dr aku, aku sentiasa menunggu mu wahai Zulfitri Jaafar.

#Ini khas utk KATIK saya :)