NATASHA ZAINAL, 17, KAJANG :)

Kelas Memandu

Today aku ada ntah apa benda ntah. Ceramah 5jam utk Kelas memandu. Pg pg dah kena bngn, then org yang angkat aku tuh sampai awal. Mmg the best, tak sempat mkn. Terus blah. Aku smpai dekat tempat Institut Memandu tu dalam pukul 8 lbh. Kelas KPP mula pukul 9.15 pg. Mmg tak lama pun tunggu. Dalam kelas tu ada 20org. Aku duduk depan sekali, dah lah takda member --' Mmg bosan. Mata dah kuyu je, pukul 12 penceramah bg rehat. K, aku tak bawak duet blanja. Aku kebulur. Mmg puasa lah aku cerita nya :( Pukul 12.30 sambung ceramah sampai pukul 2.30 ptg. Bontot ada rasa mahu tercabut kot --' Pastu aku kena tggu org lain yg naik sekali satu kereta dgn aku tu. Diaorg semua dah tahap lesen kereta. HAHAH, aku baru nak ambik lesen motor. L pun tak tentu lepas. Gila babi ah. Balik rumah, aku mencekik pastu tidur kjp sbb mak kata motor aku dah kluar. No plat aku mmg lawo :) Kbye