NATASHA ZAINAL, 17, KAJANG :)

KHAIRUNNISA KHAIRUL ANWAR

Baby girl I since Form 1 but dah pindah masa form3 :( Neysa kita telah menghadapi benda yang sama kan? Kau tahu knp aku tak pernah nak padam status relationship kat Blog aku tuh. Sbb aku nak tunjuk yg aku tak pernah berhenti menghitung hari. Neysa, aku taknak kau sedih, kau kuat kan kann? Kuat mcm dulu lagy. Aku tahu kali ni kau sayang gila kat BF kau kan? Mcm aku lah, kau kenal kan perangai aku. Sampai org sekeliling aku terasa bahang perubahan aku tuh :( Bila karma terjd kat diaorg, baru diaorg tahu kankan? Aku cuba kuatkan diri aku sbb aku pikir aku ada sahabat yang sentiasa disamping aku :( Sahabat yang selalu memberikan aku kekuatan. Buat aku gelak lah :) Aku tak pernah lupakan semua sahabat aku weh. Even masa dulu kita selalu gaduh, tapi bila aku dpt tahu kau nak pindah. Akusedih sgt, bila dpt jumpa kau. Aku terus pggl nama kau and peluk kau kan? Betapa hebat nya perhubungan kita sebagai kawan baik yang tk pernak terputus walau apa pun. Nxtyear, kita bakal menduduki SPM. aku harap kau kuat tempuh semua ini. Biarkan dia dgn dunia dia, sebab lelaki ini ego. Tak pernah nk mengaku kalah depan perempuan. Neysa, aku nak kau ambik semua ni jadi iktibar untuk masa depan kita yg belum pasti k. Aku nak kau tahu yg kitaorg sygkan.

#ILOVEYOUNEYSAANWAR