NATASHA ZAINAL, 17, KAJANG :)

DR ♥ Z ♥ DIYANAH AZIZ ♥

Jauh disudut hati aku ni rindu akan masa silam aku. Cikgu aku pernah kata yang masa silam akan pergi jauh dari kita dan masa hadapan yang hampir dengan kita. Aku rindu zaman zaman aku dgn Z a.k.a Along. Aku rindu nak tegur tegur Daya Razaly and Diyanah Aziz. Aku tahu sejak aku break dgn Z, aku dah jarang tegur diaorg. Sorrry k. Kalau boleh aku nak cuba lupakan Z but payah sangat. Aku pun tak tahu kenapa. Azroy pernah bg tahu aku agar sentiasa menunggu Z walau mcm mana pun. Ye, aku jujur aku memang tunggu dia sampai ke hari ini tapi adakah perasaan yang ada dalam hati aku sama je dgn perasaan dalam hati Z? Mesti tak kan? Aku tahu dia dah berbahagia hidup tanpa. Lagipun, dah sebulan lebih aku tkda pape dgn dia. Tipu kalau dia rindu kan aku. Aku pun dapat tahu yang dia dah ada pengganti. Hana tak silap aku. Takpa, aku cuba sedaya upaya utk melupakan Z. Aku tahu kalau Allah itu Maha Adil dan Maha penyayang. Aku yakin yang aku akan mendapat pengganti kau suatu hari nnty. Amin :) Ya Allah, apa yg aku boleh buat sekarang hanya lah sentiasa berdoa tentang kebahagian kau.
Daya and Nana, soorrry kalau I mcm dah lupakan korg. But honestly, I tak lupakn korang. Just I perlukan masa utk melupakan Z. You mesti paham apa yang lalui. Thanks sbb pernah jadi kawan I. Hopefully persahabatan kita tak kan putus. Amin.
Iloveyou :)


DAYA RAZALY



DIYANAH AZIZ



z